След редица перипетии, гласуването за 100% Power Maча на звездите вече е активно в интернет страницата на събитието. Продължителността му ще бъде точно 10 дни, като непосредствено след края му ще бъдат обявени и резултатите.

Изборът, който феновете правят е за 20 играчи - по 10 българи и чужденци, които ще бъдат разпределени в двата отбора. Останалите 4 състезатели ще бъдат квота на треньорите и организаторите от "СпортЛаб", Национална баскетболна лига и Българска Федерация Баскетбол.

Очаква се програмата на звездното събитие да заеме целия ден на 22 април и да се превърне в незабравим празник за всички любители на спорта с оранжевата топка. В същия ден ще се проведат и състезания с деца и аматьори.

Освен това, през следващата седмица организаторите ще обявят специалния гост на събитието, който е име свързано с историята на играта в световен мащаб.

Юбилейното 15-то издание на 100 % Power Maч на звездите ще бъде организирано от "СпортЛаб" ЕООД, Българската федерация по баскетбол, Национална Баскетболна Лига и Община Ботевград. За втора поредна година събитието ще носи името на бранда „Престиж 96” АД – 100 % Power.

ПРЕСТИЖ е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял на продажбите в стойност от над 23% в стойност по данни на AC Nielsen. За „Престиж“ работят над 600 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.

През 2004 г. звездният двубой бе възобновен след 10-годишно прекъсване с името Хановер Кооп Мач на звездите, в следващите 10 издания офицалното име е HDI All Star Game, а от 2015 година новият генерален спонсор "Престиж" е включен в името на отбора - директно или чрез свой бранд. Домакини на събитието са били през годините Варна, София, Самоков, Ямбол, Пловдив и сега Ботевград.

За годишнината организаторите предвиждат няколко изненади за феновете, които ще включват музикална програма с популярен сред младежите изпълнител, специални шоу елементи, много награди. Ще бъде спазена традицията да има и допълнителен демонстративен двубой по време на събитието, който ще се проведе в подкрепа на започналата през 2015 година кампания "Аз обичам баскетбола" - целяща България да спечели домакинство на една от групите на Европейското първенство по баскетбол за мъже през 2021 година. Няма да се мине и без традиционните конкурси 100% Power Забивки, 100% Power Тройки и 100% Power Умения.

Телевизионен партньор на двубоя е традиционно Българската национална телевизия, която ще го излъчи директно по първия си канал.

Източник и снимка: НБЛ